План роботи кабінету

20.03.2016 19:07

Вимоги до шкільного кабінету та необхідна документація

До сучасного кабінету висуваються такі вимоги:

  1. Кабінет повинен бути окремою аудиторією у навчальному закладі, яка обладна­на відповідно до мети і задач вивчення предмета. При оформленні кабінету вра­ховується специфіка навчальної діяльності вчителя та учнів, що визначені ти­пом навчального закладу, його місією. В ідеальному варіанті цей кабінет має підсобне приміщення, оскільки його наявність дозволяє вчителеві зосередитись і набратись сил перед черговим уроком, зберігати наочні посібники, аудіо- та відеоматеріали.

Розташування кабінету в приміщенні навчального закладу не є принциповим питанням, але виправданим є розміщення поруч кабінетів навчальних  дисциплін одного циклу. У кабінеті необхідно мати атрибути і матеріали національної символіки.

  1. Навчальний кабінет повинен мати необхідні матеріали для роботи учня з пред­мета. Сюди належать: наявність технічних засобів навчання, наочність, мето­дичне забезпечення навчального предмета та ін.
  2. Кабінет повинен відповідати санітарно-гігієнічним вимогам, бути просторим, теплим та затишним. Має добре освітлюватись та провітрюватись. Важливу роль відіграють меблі, якими обладнаний кабінет. В ідеальному варіанті це фабрич­ний комплект, який включає в себе набір учнівських столів та стільців, вчитель­ського столу, меблеву стінку, розраховану для зберігання необхідних методичних матеріалів. Кабінет оснащується відповідними меблями і пристроями: для зберігання книжок, макетів, альбомів використовуються секційні шафи-стелажі, для таблиць обладнуються спеціальні шафи-ящики, а для карт краще вико­ристовувати спеціальні картосховища. У жодному разі не прикріплюйте парти та стільці до підлоги, тому що це не дасть можливість вчителеві мобільно розташувати учнівські парти відповідно до виду уроку, а також заважає якісному прибиранню  кабінету.
  3. Кабінет повинен  бути зручним для проведення засідань методичних об'єднань вчителів та інших форм підвищення кваліфікації вчителів з предмету.
  4. У шкільному кабінеті мають бути створені умови для проведення позакласних заходів, факультативних занять.
  5. Укомплектованість кабінету навчальним обладнанням, навчально-методичним комплексом засобів навчання, необхідних для виконання освітньої програми школи.
  6. Відповідність навчально-методичного комплексу та комплексу засобів навчан­ня профілю кабінету, вимогам стандарту освіти та освітнім програмам.
  7. Наявність комплексу дидактичних матеріалів, типових завдань, тестів, творів та інше, матеріалів для моніторингу якості навчання та навчально-виховного процесу.
  8. Забезпеченість підручниками, дидактичними матеріалами, роздавальним ма­теріалом згідно з чинними програмами для загальноосвітніх навчальних за­кладів.
  9. Розклад роботи шкільного кабінету за обов'язковою програмою, факультатив­них занять, програми додаткової освіти, індивідуальних занять з дітьми, що відстають у навчанні, з обдарованими дітьми, консультацій тощо
  10. Стендовий матеріал шкільного кабінету: рекомендації для учнів щодо проекту­вання їх навчальної діяльності, виконання програми розвитку їх суспільних умінь і навичок, організації та виконання домашнього завдання, підготовки до різних форм навчально-пізнавальної діяльності (тестування, заліки, співбесіди та ін.).
  11.  Дотримання правил техніки безпеки, санітарно-гігієнічних норм у навчально­му кабінеті.
  12.  Шкільний кабінет повинен бути постійно діючим (швидко відображати видатні події у світі, країні, місті). У кабінеті влаштовуються тимчасові та постійні екс­позиції посібників, книг, зразків робіт тощо. Тимчасово експонуються матеріали, необхідні для вивчення окремих тем і роз­ділів програми. Посібники, виготовлені учнями, стінгазети, поради з підготов­ки до тематичних, підсумкової державної атестації, олімпіад, конкурсів, рефе­ратів тощо.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВИМОГИ ДО РОБОЧОГО МІСЦЯ ВЧИТЕЛЯ

 

Ефективність навчання залежить від багатьох компонентів, в тому числі і від уміння вчителя підготувати своє власне робоче місце. З фізіологічної точки зору правильно організоване робоче місце вчителя — це найкраща можливість використо­вувати свої фізичні дані під час роботи без перевантаження. З психологічної точки зору науково організоване робоче місце — по один із факторів зовнішнього середови­ща, який створює позитив під час роботи, підвищує настрій і працездатність. З педа­гогічної точки зору правильно організоване робоче місце за будь-яких рівних умов, є фактором виховання і розвитку. З точки зору економіки праці оптимальна органі­зація робочого місця забезпечує ефективне використання не тільки робочого часу, а й сил і коштів.

У кожному кабінеті робоче місце вчителя обладнується робочим столом. В іде­альному варіанті вчительський стіл обладнується пультом управління, який дозволяє вчителеві, не покидаючи свого робочого місця, вмикати й вимикати світло в класі, відкривати й закривати штори, за допомогою дистанційного приладу керувати робо­тою хоча б частини теле- і відеоапаратури.

Для зручності під час роботи на вчительському столі необхідно мати:

  • розклад дзвінків уроків;
  • розклад зайнятості кабінету;
  • розклад зайнятості кабінету в позаурочний час та під час канікул;
  • папку з інструкціями щодо охорони праці.

Найважливішим джерелом навчальної інформації в кабінеті залишається клас­на дошка. Вона розміщується перед учнівськими столами на стіні таким чином, щоб світло падало зліва. Дошка повинна мати панель, яка б закривала раніше написаний вчителем текст, а також кріплення для демонстрацій таблиць, карт, картин. Над дош­кою кріпиться екран, що вільно згортається.

Необхідною документацією шкільного кабінету є:

1. Паспорт кабінету.

2. Папка з інструкціями щодо охорони праці в шкільному кабінеті.

3. Положення про навчальний кабінет.

4. Тематичні та поурочні картотеки з предмета.

5. Основна навчально-методична документація.

6. Матеріали позакласної роботи.

7. Розклад зайнятості кабінету.

 

 

 

 

Оцінка стану кабінету

Рік

Серпень

Січень

Червень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Режим роботи школи

Початок навчальних занять о 8 годині 30 хвилин

 

Структура навчального року

І семестр – з 1 вересня по 23 грудня

ІІ семестр – з 11 січня по 25 травня

Тривалість навчального року – 35 тижнів.

Канікули:

осінні – з 24 по 30 жовтня,

зимові – з 26 грудня по 10 січня,

весняні – з 26 березня по 1 квітня

Розклад дзвінків

Уроки

Початок

Закінчення

Перерва

1

8.30

9.15

10 хв.

2

9.25

10.10

10 хв.

3

10.20

11.05

10 хв.

4

11.15

12.00

30 хв.

5

12.30

13.15

10 хв.

6

13.25

14.10

10 хв.

7

14.10

15.05

10 хв.

8

15.15

16.00

 

 

 

 

 

 

з/п

Зміст заходів

Термін виконання

  1. Організаційна робота

1.1

Завідуючий кабінетом визначає основні напрям­ки роботи кабінету на навчальний рік

до 05.09

1.2

Скласти графік чергування учнів у кабінеті

до 05.09

1.3

Провести інвентаризацію матеріальних ціннос­тей кабінету

до 01.11

1.4

Проводити роз'яснювальну роботу серед учнів з питань дотримання техніки безпеки та БЖД:

-правила роботи в кабінеті;

-інструкції з техніки безпеки

-правила пожежної безпеки;

-права та обов'язки учнів;

-єдині вимоги до учнів

регулярно протягом се­местру

1.5

Скласти розклад роботи кабінету

до 10.09

1.6

Перевірити своєчасність і правильність веден­ня інвентарної та матеріальної книг

до 01.10

1.7

Оформити:

паспорт кабінету;

акт-дозвіл на експлуатацію кабінету;

куточок або папку з техніки безпеки

до 15.09

2. Навчально-методична робота

2.1

Систематизувати й дібрати дидактичні ма­теріали для проведення самостійних робіт

жовтень

2.2

Скласти тексти  правознавчих диктантів

вересень, жовтень, листопад

2.3

Підібрати й скласти різнорівневі завдання для підсумкового оцінювання

вересень, жовтень, листопад

2.4

Підібрати відеоматеріали

протягом року

2.5

Розробити індивідуальні заняття

жовтень, листопад

2.6

Продовжити роботу з апробації електронних педагогічних засобів навчання

протягом року

2.7

Оформити постійно діючий стенд або папку «На допомогу учням»

листопад

2.8

Підібрати збірку методичних статей із методи­ки викладання правознавства

протягом року

2.9

Організувати в кабінеті методичний куточок

жовтень

2.10

Спланувати й провести відкриті уроки

вересень

2.11

Розробити завдання для  перевірки знань учнів за семестр

грудень

2.12

Організувати обмін передовим педагогічним досвідом серед членів кафедри

протягом року

Визначити основні прийоми організації навчальної діяльності учнів та роботи з обдаро­ваними дітьми

жовтень

2.13

Із метою підготовки навчально-методичного забезпечення нових програмних тем оформити тематичні папки:

«Права людини»;

«Права дитини»;

«Конституційне право України»;

«Теорія держави та права»;

«Верховна Рада України»;

«Президент України»;

«Правоохоронні органи»;

«Судочинство в Україні»;

«Кримінальне право України»;

«Адміністративне право України»;

«Конституційне право України»;

«Трудове право України»;

«Земельне право України»;

«Сімейне право України»;

«Закони України»;

«Зовнішня політика України»;

«Вибори. Референдум»;

«Збройні сили України»;

«Соціально – економічне становище України»

грудень

2.14

Поповнити тематичні папки:

 

Моніторинг навчальних досягнень учнів

до 15.09

Охорона праці та БЖД

до 01.11

2.15

Із метою забезпечення виконання «Єдиних ви­мог до усного і писемного мовлення » організу­вати виставку «Кращі роботи учнів»

листопад

2.16

Розробити тематику єдиних контрольних робіт з правознавства

до 20.09

3. Удосконалення матеріально-технічної бази кабінету

3.1

Скласти заявку на придбання технічних за­собів навчання

до 20.05

3.2

Оформити в кабінеті стенди:

 

На допомогу учням

вересень

У світі цікавого

листопад

3.3

Поповнити кабінет навчально-наочними посіб­никами

протягом семестру

3.4

Придбати  звукові посібники

 

СD- диски і DVD - диски

за можливості

3.5

Оформити підписку на періодичну пресу для кабінету

червень,  грудень

3.6

Поповнити бібліотечний фонд кабінету

протягом семестру

3.7

Скласти й подати заявки на виконання поточ­них робіт у кабінеті

до 10.09

3.8

Оформити тематичну папку «Посібники з  експлуатації технічних засобів навчання»

вересень

4. Позакласна робота з учнями

4.1

Організувати проведення  кон­сультацій для учнів 5-11-х класів

до 5.09

4.2

Організувати й спланувати роботу гуртків

до 15.09

4.3

Організувати й провести для учнів 5-11-х класів олімпіади:

 

а) з метою підготовки до олімпіади для кожного класу розробити можливі зразки олімпіадних завдань

жовтень

б) один раз на тиждень проводити заняття з учнями, які готуються до олімпіади

протягом семестру

4.4

Провести конкурс стіннівок

 

4.5

Визначити тематику твор­чих робіт з правознавства для участі учнів у МАН. Організува­ти проведення співбесід, консультацій з метою надання допомоги в науковому обґрунтуванні дослідницько-пошукової теми

до 01.10

Організувати роботи секції з історії та правознавства в рамках МАН, від­повідно до тем, обраних учнями

протягом року

4.6

Скласти індивідуальні програми для роботи з обдарованими учнями

до 10.09

4.7

Розробити перспективний план проведення те­матичних тижнів

до 01.10

4.8

Підготувати, відібрати матеріал до конкурсів, турнірів з правознавства

протягом року за планом школи

4.9

Систематизувати творчі роботи учнів й офор­мити відповідні папки

протягом року

4.10

Організувати роботу ініціативної групи учнів 5—11 класів з метою оформлення та розмно­ження навчально-методичних матеріалів

 

5. Інформаційно-бібліографічна робота

5.1

Вивчити склад фонду бібліотеки школи з про­блем методики викладання  правознав­ства, педагогіки й психології

до 01.11

5.2

Скласти короткі анотації на літературу сус­пільно-гуманітарних дисциплін, що надійшла до бібліотеки

протягом року

5.3

Організувати книжкову виставку:

 

а) чинні підручники на поточний навчаль­ний рік;

до 01.09

б) активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках суспільно – гуманітарного циклу

жовтень

5.4

Подати заявки на поповнення книжкового фонду кабінету

протягом року

5.5

Укомплектувати бібліотеку кабінету підручни­ками та літературою відповідно до вимог на­вчальних програм

вересень

5.6

Взяти участь у проведенні Всеукраїнської акції

«Живи, книго»

протягом се­местру

5.7

Оформити картотеки:

 

періодичних видань

протягом року

тзн

серпень, січень

навчальної літератури

серпень

методичної літератури

серпень

довідкової літератури

серпень

навчально-наочних посібників

серпень

екранно-звукових посібників

серпень,

січень

карт

серпень,

січень

схем, таблиць

серпень,

січень

Ілюстративного матеріалу

 

 

 

Основні завдання  кабінету історії

  1. Надання науково – методичної допомоги вчителям в удосконаленні навчально – виховної роботи;

 

  1. забезпечення можливості використання вчителями сучасних педагогічних засобів навчання;

 

  1. узагальнення і поширення досвіду кращих учителів;

 

  1. організація позакласної роботи з учнями

 

План перспективного розвитку кабінету на 2012/2013 навчальний рік

  1. Навчально – методична робота:

а) оснащення технічними програмованими педагогічними засобами навчання;

б) підбір методичних статей, розробок уроків учителів, а також навчальної, бдовідкової і методичної літератури;

в) розробка і своєчасне оновлення тематичних контрольних робіт;

г) розробка матеріалів до стендів, плакатів, оснащення методичного куточка або вісника;

д) робота щодо систематизації матеріалів навчально – методичного комплексу в кабінеті.

 

  1. Удосконалення матеріально – технічної бази кабінету:

а) придбання технічних та програмованих педагогічних засобів навчання;

б) оформлення стендів: «На допомогу учням»; «Критерії оцінювання»;

в) виготовлення таблиць, плакатів, діаграм;

г) проводити відео зйомки різних матеріалів;

д) поповнювати кабінет навчальною, довідковою і методичною літературою.

 

  1. Позакласна робота з учнями:

а) проведення консультацій і додаткових занять;

б) організація роботи факультативів, ініціативних груп з організації творчих справ на базі кабінету;

в) проведення олімпіад, інтелектуальних марафонів, конференцій, вікторин, командних змагань, конкурсів;

г) випуск стінгазет, інформаційних листків, бюлетенів;

д) виступи на тематичних лінійках.

 

 

4. Бібліографічна робота:

Систематизація і поповнення карток кабінету, наочних посібників, технічних і програмових педагогічних засобів навчання, методичних розробок, журнальних статей, навчальної, довідкової, методичної літератури.

 

 

Погоджено                                                           Затверджую

Завідуючий РМК         Начальник управління  освіти                                                                                                                               ___________                                  Біляївської райдержадміністрації

                                                                  ________________

 

 

Перелік відомостей про навчальний кабінет історії

п/п

Перелік відомостей про кабінет

2012/2013 навчальний рік

 

 

 

І. Оснащення кабінету

навчальним обладнанням

відповідно до діючого

«Переліку» і «Положення» про

Кабінет

 

1.

Наявність апаратури ТЗН з

урахуванням специфіки

 

             +

2.

Наявність умов для використання ТЗН

             +

             

3.

Забезпечення аудіовізуальними посібниками

Комп'ютерні диски, DVD, CD

4.

Наявність друкованих демонстраційних посібників та роздавального матеріалу

Дидактичний роздатковий матеріал з  правознавства 9,10 класи.

 Поурочні тестові завдання з правознавства 9,10 класи.

Різнорівневі тестові завдання, індивідуальні завдання з навчальних тем, завдання для підсумкової перевірки знань учнів з  правознавства 9,10 класи.

 

5.

 

 

 

 

 

 

Наявність саморобних навчально - наочних посібників.

Картки, папки роздаткового матеріалу, схеми, таблиці, пам'ятки, папки інтерактивних методів, матеріали олімпіад, методично-тематичні папки:

«Права людини»;

«Права дитини»;

«Конституційне право України»;

«Теорія держави та права»;

«Верховна Рада України»;

«Президент України»;

«Правоохоронні органи»;

«Судочинство в Україні»;

«Кримінальне право України»;

«Адміністративне право України»;

«Конституційне право України»;

«Трудове право України»;

«Земельне право України»;

«Сімейне право України»;

«Закони України»;

«Зовнішня політика України»;

«Вибори. Референдум»;

«Збройні сили України»;

«Соціально – економічне становище України»

6.

Наявність навчально -                       методичного забезпечення                кабінету: навчальних програм,          підручників, навчальних та               методичних посібників.          

 

 

 

Навчальні програми, підручники, методичні

посібники, методичні

рекомендації щодо

викладання правознавства та історії, методичні розробки вчителів

7.

Наявність у кабінеті створеної тематичної картотеки, дидактичних та навчально -методичних матеріалів, навчально -  наочних посібників, навчального обладнання, розподілених за темами та розділами навчальних програм , розміщених в алфавітному порядку.

 

Тематична картотека, дидактичний матеріал.

8.

Наявність додаткового   оснащення :

- підручників та навчальних

посібників для кожного учня,

 - фахові журнали,

-  інформаційні збірники Міністерства освіти і науки України.

 

 

Конституція України, атласи, краєзнавчий матеріал, журнали  «Історія в школах України», папки: «Закони України», «Права дитини », «Нормативні документи», «Громадянська освіта»

9.

 

 

   Наявність на вхідних дверях             кабінету відповідного надпису та таблиці з назвою кабінету.      

« Кабінет

правознавства »

 

 

10.

 

 

 

Наявність постійних експозицій відповідно до спеціалізації кабінету:

 - державна символіка,

- інструкція з безпеки праці та

 пожежної безпеки,

  • правила роботи в кабінеті,
  • портрети гетьманів України.

 

 

 

 

 

 

 

 

                  +

11.

Наявність у шафах кабінету демонстраційних приладів, колекцій, муляжів.

 

 

             +

12.

Навність експозицій змінного характеру:

 - виставка кращих робіт учнів,

-  матеріали про життєвий та творчий шлях вчених;

- результати учнівських конкурсів, олімпіад;

- грамоти, дипломи, нагороди.

 

Творчі роботи учнів, матеріали про життєвий та творчий шлях вчених,

Грамоти, дипломи, нагороди

13.

Забезпеченість настінним термометром

 

 

 

                -

 

ІІ. Обладнання робочого місця вчителя відповідно до вимог НОП, ергономіки та техніки безпеки.

 

Робоче місце  учителя відповідає НОП

 

III. Обладнання робочого місця учнів відповідно до їх антропометричних особливостей, вимог НОП, ергономіки та техніки безпеки

 

Робоче місце учнів відповідає НОП

 

ІV. Забезпечення умов для зберігання навчального обладнання

 

               +

 

V. Наявність постійної та змінної експозиції

 

                +

 

 

Директор НВК    ____________А. І. Губчик

 

Голова профкому  ____________  А. В. Сосновська

 

Зав. кабінетом _______________  Н. В. Решетник

І. Матеріали для вимірювання стандартів освіти з правознавства та історії

1.1.Тести

№ з/п

Клас

                  Тема

Кількість

1.

5

Вступ до історії України. 5 клас: Заліковий зошит для тематичного оцінювання навчальних досягнень.- Х.: Веста: Видавництво «Ранок», 2006

5

2.

5

Історіяі України. Тематичне оцінювання. Збірник завдань.- Харків, Ранок.- 2001

1

3.

6

О. Е. Охредько. Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс)6 клас: Експрес – контроль. – Х.: Веста: «Ранок», 2007

1

4.

6

О. Е. Охредько. Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс) Тести для тематичного оцінювання. 6 клас.  – Х.: Веста: «Ранок», 2007

1

5.

6

Нартов В. В. Всесвітня історія. 6 клас. Заліковий зошит для тематичного оцінювання навчальних досягнень. – Х.: Веста: Видавництво «Ранок», 2002

1

6.

6

Стриженська З. П. Тестовий зошит. Історія України. Всесвітня історія (інтегрований курс). 6 клас. – Х: Нова тема, 2007

1

7.

7

З. П. Стриженська Тестовий зошит. Всесвітня історія.- Харків, нова тема. - 2008

1

8.

7

Гісем Н. М. Історія України. 7 клас.:   Заліковий зошит для тематичного оцінювання навчальних досягнень/ Н. М. Гісем, О. О. Мартинюк.- Харків: Веста: «Ранок», 2004

1

9.

7

Святокум О. Є. Історія України. 7 клас: Заліковий зошит для тематичного оцінювання навчальних досягнень.- Харків: Веста: «Ранок», 2007

1

10.

7

Д'ячков О. В., Литовченко С. Д. Історія України: 7 клас: Тематичне оцінювання: зошит для залікових робіт. – Х.: Світ дитинства, 2003

1

11.

7

В. П. Полісянко Тестовий зошит. Історія України. – Харків, 2008

1

12.

7

К. О. Баханов Тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів. Історія України. 7 клас

1

13.

7

В. П. Зубко Перевірочні тестові завдання з курсу Історії України. 7 клас

1

14.

7

В. П. Зубко Перевірочні тестові завдання з курсу Всесвітньої  історії. 7 клас

1

15.

7

О. Л. Кожем'яка Історія середніх віків. 7 клас: Експрес – контроль. – Х.: Веста: «Ранок», 2007

1

16.

7

Святокум О. Є. Історія Середніх віків. 7клас: Заліковий зошит для тематичного оцінювання рівня навчальних досягнень

1

17.

7

Д'ячков С. В. Історія середніх віків. 7 клас.: Універсальний навчальний комплекс. – К.; Х. : Веста, 2004

1

 

7 - 9

Морозова Н. М. Всесвітня історія. Повний комплект для тематичного оцінювання. 7 – 9 класи. – х.: «Основа»: «Тріада +», 2007

1

18.

8

В. П. Зубко Перевірочні тестові завдання з курсу Всесвітньої  історії. 8 клас

1

19.

8

Руденко Т. В. Всесвітня історія. 8 клас: Заліковий зошит для тематичного оцінювання навчальних досягнень.- Х.: Веста: Видавництво «Ранок», 2006

3

20.

8 - 11

Ольхіна Н. І., Діденко Н. Г., Непран Л. М., Черкаська Л. С. Історичні олімпіади. Рекомендації. Завдання. Відповіді. – Харікв, Основа, 2006

1

21.

8

Стриженська З. П. Тестовий зошит. Всесвітня історія. 8 клас. – Х: Країна мрій, 2008

1

22.

8

Берізка Є К. Тестовий зошит. Історія України. 8 клас. – Х: Країна мрій, 2008

1

23.

8

Романенко М. І. Історія України. 9 клас: Заліковий зошит для тематичного оцінювання навчальних досягнень/ М. І, Романенко, Б. В. Братаніч. – Х.: Веста: Видавництво «Ранок», 2004

1

24.

8

Раденко Т. В. Всесвітня історія. 8 клас: Заліковий зошит для тематичного оцінювання навчальних досягнень. – Харків: Веста: Ранок, 2002

1

25.

9

 Бармак М. В., Бармак О.В. Робочий зошит з основ правознавства

(тестові завдання, задачі, кросворди), Тернопіль, Астон,2006

 

1

26.

9

В. П. Зубко Перевірочні тестові завдання з курсу Історії України. 9 клас

1

27.

9

В. П. Зубко Перевірочні тестові завдання з курсу Всесвітньої  історії. 9 клас

1

28.

9

Романенко М. І. Історія України. 9 клас: Заліковий зошит для тематичного оцінювання навчальних досягнень/ М. І, Романенко, Б. В. Братаніч. – Х.: Веста: Видавництво «Ранок», 2005

1

29.

9

Литовченко С. Д. Історія України: 9 клас: Тематичне оцінювання: Зошит для залікових робіт. – Х.: Світ дитинства,2003

1

30.

9

Буштрук О. В. Історія України. Тематичне оцінювання знань. 9 клас: Харків, 2003

1

31.

9

Пилипчатіна Л. М. Тест – контроль. Основи правознавства. 9 клас: Зошит для поточного та тематичного оцінювання. – Харків: ФОП Співак В. Л., 2009

1

32.

9

Всесвітня історія. 9 клас. Збірник завдань для тематичного оцінювання навчальних досягнень. – Харків «Світ дитинства» «Ранок», 2001

1

33.

9

Нартов В. В. Історія України. 9 клас. Збірник завдань для тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів: Методичні рекомендації – Харків «Світ дитинства» «Ранок», 2001

1

34.

9

Костиренко А. П. Основи правознавства: Різнорівневі завдання. 9 клас. – Харків: Торсінг Плюс, 2005

4

35.

9

Котюк І. І., Рибак І. М., Філіпенко Т. М. Олімпіади з правознавства. – Харків: Основа, 2006

1

36.

9 - 11

Г. О. Христова, О. Ю. Сербуль, О. О. Уварова ГДІ або готуйся до іспитів. Тестування. Правознавство. Вступні іспити до ВНЗ.- Київ, Майстер – клас.-2007

1

37.

9

Квасов В. В. Основи правознавства. Тренувальний зошит. – Х.: Основа, 2008

1

38.

9

Дроздовська В. О. Історія України. Завдання для тематичного оцінювання. 9 клас. – Х.: Країна мрій, 2006

1

39.

9

Власов Віталій Історія України: 9 клас: Зошит для тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів. – К.: А. С. К.., 2002

1

40.

10

Раденко Т. В. Всесвітня історія. 10 клас: Заліковий зошит для тематичного оцінювання навчальних досягнень. – Харків: Веста: Ранок, 2002

1

41.

11

Литовченко С. Д., Голуб І. В. Новітня історія України: 11 клас: тематичне оцінювання: Зошит для залікових робіт. – Х.: світ дитинства, 2003 

1

 

 

 

 

 

2. Навчально – методична та довідкова література

2.1.  Словники

№ з/п

Автор

Назва

Видавництво

Рік видання

Кількість

1.

І. Е. Щедріна

Словник – довідник. Історія України

Харків, «Країна мрій»

2004

1

2.

В. В. Головченко, В. С. Ковальський

Правова енциклопедія школяра

Київ, Юрінком Інтер

2005

1

3.

А. Г. Харченко

Основи правознавства. Словник - довідник

Харків, «Країна мрій»

2006

12

4.

Нетесов С. И., Нетесова С. Ф.

История: понятия и термины. 6 – 11 классы. Словарь - справочник

Луганск: Янтарь, Учебная книга

2003

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2.  Довідники

№ з/п

Автор

Назва

Видавництво

Рік видання

Кількість

1.

 

 

 

Олена Пометун

Енциклопедія інтерактивного навчання

Київ

2007

1

2.

 

 

     

      -

Дерево пізнання

Київ, ДП «Маршалл Кавендіш Україна»

2006

1

3.

І. Підкова, Р. Шуст

Довідник з історії України. А - Я

Київ, Генеза

2001

1

4.

Петро Михальчук

Термінологічний і хронологічний довідник з історії Украни

Тернопіль «Підручники і посібники»

2007

1

5.

 

          -

История: правда и вымысел

 

Partenaires Fabrikation, Франція

2005

1

6.

О. В. Гісем, О. О. Мартинюк

Історія стародавнього світу. Історія Середніх віків. 6 - 7

 

Київ – Харків «Веста»

2006

1

7.

О. В. Гісем, О. О. Мартинюк, О. Ф Трухан

Історія України. 7 - 9

 

Київ – Харків «Веста»

2006

1

8.

О. В. Гісем, О. О. Мартинюк

Всесвітня історія. 8 - 9

 

Київ – Харків «Веста»

2006

1

9.

О. В. Гісем, О. О. Мартинюк

Історія Украни. 10 - 11

 

Київ – Харків «Веста»

2006

1

10.

О. В. Гісем, О. О. Мартинюк

Всесвітня історія. 10 - 11

 

Київ – Харків «Веста»

2006

1

11.

О. Г. Противенська, М. І. Мещерякова, Я. В. Теміз

Українська література у таблицях і схемах

 

 

Харків «Країна мрій»

2002

2

12.

Щедріна І. Е.

Всесвітня історія 6 – 9 класи у схемах і таблицях

Харків «Країна мрій»

2002

3

13.

Буштрук О. В.

Історія України. 9 клас

 

Харків «Країна мрій»

2003

1

14.

Нартов В. В.

Основи правознавства у визначеннях, таблицях і схемах

 

Харків: Веста: «Ранок»

2005

1

15.

В. Ю Крушинський, Ю. А. Левенець

Історія України. Події, факти, дати. Довідник

Київ, Зодіак - Еко

1993

1

16.

Іванченко Л. П.

 Історія України. Повний курс. Матеріали для підготовки до зовнішнього оцінювання

Харків, Країна мрій

2008

1

17.

Щедріна І. Е.

Всесвітня історія у схемах і таблицях. 10 – 11 класи: Навчальний посібник

Харків, Країна мрій

2002

1

18.

Щедріна І. Е.

Історія України. 7 – 9 класи

Харків, Країна мрій

2002

1

19.

Буштрук О. В.

Історія України. 9 клас. І семестр

Харків, Країна мрій

2007

1

20.

Буштрук О. В.

Історія України. 9 клас. ІІ  семестр

Харків, Країна мрій

2007

1

21.

Буштрук О. В., Рябчук І. М.

Всесвітня історія. 8 клас. Навчальний посібник. ІІ семестр

Харків, Країна мрій

2007

3

22.

Клопот В. М.

Всесвітня історія. 9 клас. Навчальний посібник. ІІ семестр

Харків, Країна мрій

2007

1

 

 

 

 

2.3. Методичні посібники з методики викладання предмета

№ з/п

Автор

Назва

Видав-ництво

Рік вида-ння

Кіль-кість

1.

Подобєд А.О.

Історія України. 9 клас: Плани – конспекти уроків

Харків: Веста: Видавництво «Ранок»

2004

1

2.

Мочкіна Л. І.

Історія України. Нетрадиційні уроки у 8 класі

Тернопіль: Мальва - ОСО

2006

1

3.

Нартов В. В.

Історія України. 8 клас: Плани – конспекти уроків

Харків: Веста: «Ранок»

2004

1

4.

Коляда І. А.

Історія України. 7 клас: Методика навчання

Харків: Веста: «Ранок»

2002

1

5.

Гісем О. В., Мартинюк О. О.

Історія середніх віків. 7 клас: Плани – конспекти уроків

Харків: Веста: «Ранок»

2005

1

6.

Нечволод Л. І.

Нестандарні уроки. Історія

Харків: Торсінг плюс

2007

2

7.

Харківська Н. І.

Усі уроки до курсу історія України

Харків, Основа

2007

1

8.

Мисан В. О., Морозова Н. А., Харківська Н. І.

Усі уроки до курсу «Вступ до історії України». 5 клас

Харків, Основа

2006

1

9.

Нартов В. В.

Історія України. 10 клас: Плани – конспекти уроків

Харків, «Ранок»

2004

1

10.

Наровлянський О. Д.

Основи правознавства. 9 клас: Методичний посібник

Харків, «Ранок»

2003

1

11.

Святокум О. Є.

Історія середніх віків. 7 клас: Розробки уроків (Майстер - клас)

Харків, «Ранок»

2007

1

12.

Нартов В. В.

Історія України. 8 клас: розробки уроків (Майстер - клас)

Харків, «Ранок»

2007

1

13.

Гісем О. В.

Вступ до історії України. 5 клас: Розробки уроків (Майстер - клас)

Харків, «Ранок»

2007

1

14.

Гісем О. В.,

Мартинюк О. О.

Історія України. 5 клас: Плани – конспекти уроків

Харків, «Ранок»

2002

1

15.

Шашура Л. Я.,

Оршак О. Ю.,

Вівчарук Л. А.

Конспекти уроків з історії. 5 клас

Тернопіль: Мандрівець

2001

1

16.

Коляда І.А., Гісем Н.М.

Всесвітня історія. 9 клас: Зошит – конспект тем

Київ «Каннон»

1997

1

17.

Земерова Т. Ю.

Історія України. 8 клас: Матеріали до уроків

Харків, «Ранок»

2008

1

18.

Подобєд О. А.

Історія України. 5, 7 класи: Нестандартні уроки

Харків, «Ранок»

2008

1

19.

Марченко О. С.

Історія України. 7 клас: матеріали до уроків

Харків, «Ранок»

2008

1

20.

Охредько О. Е.

Всесвітня історія. 6 – 7 класи: Нестандартні уроки

Харків, «Ранок»

2008

1

21.

Наровлянський О. Д.

Основи правознавства. 9 клас: Методичний посібник (Майстер - клас)

Харків, «Ранок»

2006

1

22.

Караваєва О. Я.

Організація позаурочної роботи з правознавства в школі. Навчально – методичний посібник

Харків, Основа

2008

1

23.

Лебедєва Ю. Г.

Вивчення історії україни. 10 клас: Посібник для Вчителя

Тернопіль: Навчальна книга

2002

1

24.

Святокум О. Є.

Всесвітня історія. 8 клас: Плани – конспекти уроків

Харків, «Ранок»

2005

1

25.

 Горохівський Петро

Історія України. ? клас. Розробки уроків

Тернопіль: Підручники і посібники

2001

1

26.

 

 

Харків: Торсінг Плюс

2008

1

27.

Кожем'яка О. Л.

Інтелектуальні ігри на уроках історії

Харків, Основа

2005

1

28.

Чабан Л. Г.

Факультативи з суспільствознавства. 5 – 9 класи

Харків, Основа

2008

1

29.

Бондаренко Я. Г.

Основи правознавства. 10 клас

Харків, Основа

2008

1

30.

Бондаренко Я. Г.

Основи правознавства. 11 клас

Харків, Основа

2008

1

31.

Левітас Ф. Л.,

Салата О. О.

Методика викладання історії. Практикум для вчителя

Харків, Основа

2007

1

32.

Баханов К. О.

Організація особистісно орієнтованого навчання. Порадник молодого вчителя історії

Харків, Основа

2008

1

33.

Десятов Д. Л.

Методика розвитку історичного мислення засобами наочності

Харків, Основа

2008

1

34.

Мокрогуз О. П.

Інноваційні технології на уроках історії

Харків, Основа

2007

1

35.

Баханов К. О.

Життєтворчі проекти в навчанні історії України. Посібник  для вчителів

Харків, Основа

2008

1

36.

Садкіна В. І.

101 цікава педагогічна ідея. Як зробити урок.

Харків, Основа

2009

1

37.

Воропаєва В.В.

Всесвітня історія. Нова історія (кінець XVІІІ – початок ХХ ст.). 9 клас: Плани – конспекти уроків

Харків: Веста: Видавництво «Ранок»

2004

1

38.

Морозова Н. М.

Усі уроки до курсу «Всесвітня історія». 9 клас

Харків, Основа

2010

1

39.

Єрмоленко А.О.

Усі уроки до курсу «Історія України». 9 клас

Харків, Основа

2009

1

40.

Єрмоленко А.О.

Усі уроки до курсу «Історія України». 9 клас. Додаток

Харків, Основа

2009

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.4  Збірники диктантів

№ з/п

Автор

Назва

Видав-ництво

Рік вида-ння

Кіль-кість

1.

Горєла І.М.

Диктанти зі всесвітньої історії. 6-8 класи

Харків, Вид – во «Ранок»

2009

1

2.

Горєла І.М.

Диктанти з історії України. 7-8 класи

Харків, Вид – во «Ранок»

2009

1

 

2.4. Журнали

№ з/п

Назва

№ журналу

Рік видання

Кількість

1.

 

 

 

100 человек, которые изменили ход истории.  Юлий Цезарь

24

2008

1

2.

 

 

100 человек, которые изменили ход истории.  наполеон

20

2008

1

3.

 

 

100 человек, которые изменили ход истории.  Элвис Пресли

23

2008

1

4.

 

 

100 человек, которые изменили ход истории.  Адольф Гитлер

25

2008

1

5.

 

 

100 человек, которые изменили ход истории.  Будда

26

2008

1

6.

100 человек, которые изменили ход истории.  Зигмунд Фрейд

13

2008

1

7.

100 человек, которые изменили ход истории.  Архимед

12

2008

1

 

 

2.5. Збірники дидактичних матеріалів

№ з/п

Автор

Назва

Видавництво

Рік

видання

Кіль-кість

1.

Чубукова Т.

Дидактичні матеріали. Всесвітня історія. 7 клас

Київ «А. С. К.»

1998

1

2.

Малій О. В., Чебанюк Н. К.

Дидактичні матеріали з нової історії. 9 клас

Київ «А. С. К.»

1998

1

3.

Клопот В. М.

Історія України. 7 клас. Розвиток культури. Робочий зошит

Харків: Країна мрій

2007

1

4.

Буштрук О. В.

Історія України. 7 клас. Узагальнюючі уроки. Робочий зошит

Харків: Країна мрій

2007

1

5.

Буштрук О. В.

Всесвітня історія. 7 клас. Політичний розвиток країн Середньовіччя. Робочий зошит

Харків: Країна мрій

2007

1

6.

Буштрук О. В.

Всесвітня історія. 7 клас. Соціально - економічний розвиток країн Середньовіччя. Робочий зошит

Харків: Країна мрій

2007

1

7.

Рябчук І. М.

Всесвітня історія. 7 клас. Розвиток Культури Середньовіччя. Робочий зошит

Харків: Країна мрій

2007

1

8.

Буштрук О. В.

Всесвітня історія. 7 клас. Узагальнюючі уроки. Робочий зошит

Харків: Країна мрій

2007

1

9.

Буштрук О. В.

Зошит з всесвітньої історії

Харків: Країна мрій

2007

1

10.

Д'ячков С. В.

Історія стародавнього світу. 6 кл.: Універсальний навчальний комплекс. 

К.; Х.: Веста

2004

1

11.

Мокрогуз О. П., Єрмоленко А. О.

Вступ до історії України. 5 кл.: Робочий зошит

Х.: Вид – во «Ранок»

2005

1

12.

Д'ячков С. В.

Історія середніх віків. 7 кл.: Універсальний навчальний комплекс. 

К.; Х.: Веста

2004

1

13.

Буштрук О. В.

Історія України. Соціально – економічний розвиток Київсьеої Русі та українських земель до ХV ст. 7 клас.

Х.: Країна мрій

2007

1

14.

Усенко І. Б. та ін..

Зошит з основ правознавства для 9 кл.

К.; Ірпінь: ВТФ «Перун»

2003

1

15.

Горєла І. М.

Диктанти з історії України. 7  - 8 класи

Х.: Вид – во «Ранок»

2009

1

16.

Горєла І. М.

Диктанти зі всесвітньої історії . 6  - 8 класи

Х.: Вид – во «Ранок»

2009

1

17.

Подобєд О. А.

Історія України. Збірник завдань. 7 – 8 класи

Х.: Вид – во «Ранок»

2009

1

18.

Мисан В. О. та ін..

Вступ до історії України. 5 клас. Дидактичні матеріали

Харків, «Основа»

2006

1

19.

Морозова Н. М.

Всесвітня історія. 8 клас. Готові дидактичні набори

Харків, «Основа»

2008

1

20.

Єрмоленко А. О.

Історія України. 8 клас. Готові дидактичні набори

Харків, «Основа»

2008

1

 

2.6. Картки (роздатковий матеріал)

№ з/п

Клас

Розділ, тема

Назва

Кількість

1.

 

5 - 11

Українська література

Пам'ятки для учнів при використанні на уроках української літератури

15

2.

 

5 - 11

Історія та правознавство

 

Пам'ятки для учнів при використанні на уроках історії та правознавства

15

3.

 

 

5 - 11

         

                -

Інтерактивне навчання

15

4.

 

5

Історія України

Роздатковий матеріал

 

5.

6

Історія стародавнього світу

Розквіт стародавньої Греції. Еллінізм

 

6.

6

Історія стародавнього світу

Роздатковий матеріал

 

7.

 

6

Історія стародавнього світу

Рольова гра «Археологічна експедиція»

 

8.

7

Історія України

Роздатковий матеріал

 

9.

9

Історія України

Надніпрянщина в І – ій половині ХІХ ст.

 

10.

9

Історія України

Робота в групах. Культура в Україні

 

11.

9

Історія України

Роздатковий матеріал

 

12.

9

Правознавство

Схеми і таблиці з основ правознавства

15

13.

9

Основи правознавства

Картики

 

14.

 

 

11

Всесвітня історія

«Румунія»

 

 

15.

 

11

Всесвітня історія

«Болгарія»

 

16.

 

11

Всесвітня історія

«Загальні тенденції розвитку країн Східної Європи в 1940 – 1980 рр.»

 

17.

 

11

Всесвітня історія

«Югославія. Нові південнослов'янські держави»

 

18.

11

Всесвітня історія

«Чехословаччина. Чеська та Словацька республіки»

 

19.

11

Всесвітня історія

Польща

 

20.

11

Історія України

Роздатковий матеріал

 

21.

 

 

Києво – Печерський державний історико – культурний заповідник

 

22.

 

 

Одеса

 

23.

 

 

Одеський театр опери й балету

 

24.

 

 

Музей «Писанка» м. Коломия

 

 

3. Навчально – наочні посібники

3.1. Стенди

№ з/п

                                                     Назва

1.

 Критерії оцінювання

2.

Символи нашої Батьківщини

3.

Рекламно – інформаційний вісник

4.

Це цікаво знати

5.

Для Вас, батьки

6.

Класний куточок

7.

Сьогодні на уроці

8.

Готуємося до уроку разом

 

 

3.2. Плакати

№ з/п

                                                   Назва

1.

Україна – суверенна держава

2.

Державний прапор України

3.

Президент України

4.

Державний гімн України

5.

Кроки до незалежності

6.

Святкові й неробочі дні в Україні

7.

Конституція України – Основний Закон держави

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Портрети

№ з/п

Прізвище, ім'я зображеної людини

К - сть

1.

Українські гетьмани:

Дмитро Вишенський

Петро Сагайдачний

Богдан Хмельницький

Іван Мазепа

Пилип Орлик

Кирило Розумовський

Іван Скоропадський

Павло Тетеря

Іван Брюховецький

Михайло Ханенко

Павло Полуботок

Дем'ян Многогрішний

Данило Апостол

Іван Виговський

Михайло Дорошенко

Іван Самойлович

Юрій Хмельницький
Петро Дорошенко

18

2.

Українські письменники:

Петро Гулак – Артемовський

Іван Котляревський

Григорій Квітка - Основ'яненко

Борис Грінченко

Євген Гребінка

Павло Грабовський

Юрій Федькович

Михайло Старицький

Степан Руданський

Григорій Сковорода

Леонід Глібов

Ганна Барвінок

Володимир Самійленко

Марко Черемшина

Лесь Мартович

Левко Боривиковський

Ольга Кобилянська

Михайло Коцюбинський

Василь Стефаник

Маркіян Шашкевич

Тарас Шевченко

Панас Саксаганський

Павло Чубинський

Панас Мирний

Іван Нечуй – Левицький

Леся Українка

Пантелеймон Куліш

Микола Костомаров

Іван Франко

Марко Вовчок

Марко Кропивницький

Іван Карпенко – Карий

32

3.

Видатні діячі історії України:

Нестор Літописець

Княгиня Ольга

Святослав

Володимир

Ярослав Мудрий

Володимир Мономах

Данило Галицький

Костянтин Острозький

Дмитро Вишнивецький

Петро Сагайдачний

Петро Могила

Богдан Хмельницький

Іван Сірко

Іван Мазепа

Петро Дорошенко

Пилип Орлик

Григорій Сковорода

Марко Шашкевич

Тарас Шевченко

Іван Франко

Володимир Антонович

Михайло Драгоманов

Михайло Грушевський

Павло Скоропадський

Євген Петрушевич

Симон Петлюра

Андрей Шептицький

Роман Шухевич

В'ячеслав Чорновіл

29

4.

«Права дитини» на базі «Конвенції про права дитини»

 

12

5.

Українське народознавство:

Український народний одяг (чоловіки)

Український народний одяг (жінки)

Інтер'єр української хати (поріг)

Інтер'єр української хати (покуть)

Землеробські знаряддя

Український традиційний житловий комплекс

Традиційне житло різних регіонів України

Хатнє начиння

Елементи петриківського декоративного розпису

Витинанка «Дерево»

Техніки виконання витинанок

Петриківський декоративний розпис «Квітковий килимок»

Найтиповіші мотиви – символи українських орнаментів

Українські народні іграшки

Художня обробка деревини

Кераміка

Плетіння з лози та рогозу

Килими

Ткацтво

Сорочка – вишиванка

Рушник

Як писати писанку

Різновиди Великодніх яєць

Писанки різних регіонів України

24

3.4 Настінні карти

Клас

Предмет

Номер карти

Назва

К - сть

5 – 11

 

 

 

 

Історія України

1.

Україна. Адміністративний поділта історико – етнографічні землі

2

 

5 - 11

 

Історія України

2.

Одеська область

1

 

11

 

Всесвітня історія

3.

Політична карта світу після Першої світової війни

1

 

8

 

 

Всесвітня історія

4.

Європа у 1794 – 1815 рр. Війни Наполеонівської Франції

1

 

6

 

Всесвітня історія

5.

Стародавній Рим. Пунічні війни (264 – 146  рр. до н. е.)

2

9

 

 

Історія України

6.

Українські землі у п. п. ХІХ ст.

1

 

8

 

Історія України

7.

Українське козацтво у ХVІ – п. п.  ХVІІ ст.

1

11

 

 

Всесвітня історія

8.

Початок Другої світової війни в Європі (вересень 1939 – червень 1941 рр.)

1

11

 

Історія України

9.

Велика Вітчизняна війна (1941 – 1945 рр.)

2

 

11

Історія України

10.

Битва  за Дніпро

1

 

11

 

Всесвітня історія

11.

Західна Європа після Першої світової війни (1918 – 1923 рр.)

2

 

8

 

Всесвітня історія

12.

Російська імперія в другій половині ХVІІІ ст.

1

7

 

 

Всесвітня історія

13.

Боротьба народів проти іноземних загарбників в ХІІІ ст.

2

8

 

Всесвітня історія

14.

Росія з кінця ХVІІ ст. до 60 рр. ХVІІІ ст. (Полтавська битва)

1

9

Всесвітня історія

15.

Територіальні зміни в Європі згідно рішення Венського конгресу 1815 р.

1

8

 

 

Всесвітня історія

16.

Війна за незалежність і утворення США

1

10

 

Всесвітня історія

17.

Європа в 30 – 60 рр. ХХ. ст

1

 

8

 

Всесвітня історія

18.

Росія після реформи (з 1861 по 1900рр.)

1

 

5 - 11

 

Історія України

19.

Фізична карта України

2

7

 

 

Історія України

20.

Київська Русь ІХ - ХІІ ст.

1

7

 

Історія України

21.

Монгольська навала. Галицько – Волинське князівство ХІІІ ст.

1

 

7

 

Історія України

22.

Виникнення та розквіт Київської Русі ІХ – ХІ ст.

1

9

 

 

Всесвітня історія

23.

США в кінці ХІХ – початок ХХ ст.

1

9

 

Всесвітня історія

24.

Росія в 1901 – 1904 рр.

1

 

7

 

Всесвітня історія

25.

Араби в VІІ – ХІ ст.

1

 

7

 

Всесвітня історія

26.

Східна Римська (Візхантійська) імперія та слов'яни в VІ – ХІ ст.

1

10

 

 

Всесвітня історія

27.

Європа на початку Нового часу

1

6

Всесвітня історія

28.

Ріст Римської держави в ІІІ ст. до н. е. – ІІ ст. н. е.

1

6

 

 

Всесвітня історія

29.

Римська імперія в ІV – V ст. Падіння Західної Римської імперії

1

8

 

Всесвітня історія

30.

Російська імперія в другій половині ХVІІІ ст.

1

7

 

Всесвітня історія

31.

Європа в ХІV - ХVІ ст.

1

9 - 10

 

Всесвітня історія

32.

Європа 1799 по 1939 рр.

 

10

 

Всесвітня історія

33.

Західна Європа з 1924 по 1939 рр.

1

7

 

 

Історія України

34.

Українські землі в ХІV – І п. ХVІ ст.

1

7 - 8

 

Історія України

35.

Пам'ятки культури України ХV – ХVІІІ ст.

1

 

 

 

  1. Атласи

Клас

                            Предмет

К - сть

5

Історія України

15

5

Історія України. Атлас – шаблон, Харків: Ранок, 2000

1

6

Всесвітня історія. Історія України. Інтегрований курс, Харків: Ранок, 2000

1

7

Історія України. Атлас – шаблон, Харків: Ранок, 2000

1

7

Історія Середніх віків. Атлас – шаблон, Харків: Ранок, 2000

1

6

Історія стародавнього світу. Історія України (інтегрований курс)

40

7

Історія середніх віків

40

7

Історія України

40

8

Всесвітня історія

26

8

Історія України

26

9

Всесвітня історія

20

9

Історія України

20

10

Всесвітня історія

30

10

Історія України

30

11

Всесвітня історія

10

11

Історія України

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Екранно – звукові посібники

CD, DVD – диски

№ п/п

                             Назва

К - сть

1.

Песни военных лет

1

2.

Мелодії карпатських полонин

1

3.

Учнівський проект «Види особливо – небезпечних злочинів»

1

4.

Суд над професією. Відкритий виховний захід

1

5.

Відкритий урок з основ правознавства «Види особливо – небезпечних злочинів»

1

6.

Методичні рекомендації по формуванню критичного мислення

1

7.

Білгород - Дністровський

1

8.

Країна. Історія українських земель

4

9.

Трипільський світ. Навчальна комп¢ютерна програма

1

10.

Атлас з курсу всесвітня історія. 10 клас

1

11.

Атлас з курсу історія України. 10 клас

1

12.

Любимые песни для детей

1

13.

Українські народні пісні

1

14.

Критичне мислення. Методичні рекомендації

1

15.

Собор на крові

3

16.

Світ моїх захоплень. Учитель року

1

17.

Новогодняя сказка «Шахрезада». 11 класс 2010 год

1

18.

Презентація «Це -  ми, жінки…». 8 березня 2011 рік

1

19.

Посвящение учителям и др.

1

20.

Школа. Фото. Клас

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчально – методичні комплекти

№ з/п

Назви тематичних папок

№ папки

1.

 

Сучасні методики викладання історії

1

2.

Нестандартні уроки з правознавства

2

3.

Методичні рекомендації щодо вивчення української мови та літератури

3

4.

Виховна робота

5.

Виховна робота

6.

Визначні історичні постатті та події

5

7.

Виховна робота класного керівника

6

8.

Методичні порали з правознавства

7

9.

Олімпіадні завдання

8

10.

Александр Македонський

10

11.

Нормативно – правові акти

11

12.

Матеріали для інтелектуальних ігор

12

13.

Інтерактивні технології

13

14.

Голодомор: причини і наслідки

14

15.

Робота в групах

15

16.

Українознавство

16

17.

Т. Г. Шевченко

17

18.

У світі цікавого

18

19.

Соборність України

19

20.

Помаранчева революція

20

21.

«Слово о полку Ігоревім»

21

22.

Петро Перший

22

23.

Леонардо да Вінчі

23

24.

Марко Вовчок

24а

25.

Друга Світова війна. Велика Вітчизняна війна

24б

25.

26.

Чорнобиль стукає у серце

Матеріали до уроків розвитку зв'язного мовлення

25

26

27.

Пантелеймон Куліш

27

28.

Нормативно – правова база

28

29.

Творчі роботи учнів з правознавства

29

30.

Тематичне оцінювання (практи чні завдання, тести)

30

31.

Творчі роботи учнів з історії

31

32.

Інструкції щодо техніки безпеки

32

33.

Робота з обдарованими учнями

33

34.

Громадянська освіта

34

35.

Діти та її права

35

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Атестація навчального кабінету

правознавства та історії

№ з/п

Назва показників

Оцінка

1

 

Комфортність умов для роботи учнів і вчителів

 

1.1.

 

Організація робочих місць учнів:

а) закріплення робочих місць за учнями;

б) стан збереження меблів;

в) забезпечення належних санітарно-гігієнічних умов для роботи учнів;

г) дотримання учнями належного порядку на робочому місці.

 

1.2.

 

Організація робочого місця вчителя:

а) раціональність розміщення навчального обладнання;

б) класна дошка;

в) робочий стіл;

г) шафи секційні;

ґ) стан збереження навчального обладнання;

д) систематизація навчального обладнання, навчально-методичної літератури;

є) наявність картотек, каталогів.

 

2.

 

Навчально-наочні посібники

(забезпечення обліку та контролю, зберігається за певною схемою у спеціально відведених місцях за тема­ми або класами, має анотації, є картотека):

а) таблиці;

б) портрети;

в) схеми;

г) ілюстрації;

ґ) репродукції.

 

3.

 

Технічні засоби навчання

(дотримання техніки безпеки, умов зберігання, забез­печення обліку):

а) телевізор;

б) відеомагнітофон;

в) відеоплеєр;

г) магнітофон;

ґ) музичний центр;

д) фільмоскоп;

є) епідіаскоп;

є) епіпроектор

ж) діапроектор;

з) епіскоп;

и) графо проектор;

і) комп'ютер;

ї) мультимедійний проектор;

й) сканер;

к) ксерокс.

 

4.

 

Екранно-звукові посібники

(зберігаються за видами, систематизовані за тема­ми, класами, мають анотації, є картотека):

а) грамплатівки;

б) аудіокасети;

в) відеокасети;

г) слайди;

ґ) діафільми;

д) діапозитиви;

є) диски.

 

5.

Матеріали для вимірювання стандартів освіти

(систематизовані за темами і класами, є каталог):

а) тематичні (контрольні) роботи;

б) тести;

в) тексти тренувальних завдань для державної підсумкової атестації;

 

6.

Навчально-методична та довідкова література

(розставлена у визначеному порядку, є рубрикація книжного фонду, розділені за назвами, є каталог):

а) словники;

б) довідники;

в) методичні посібники з методики викладання предмета;

г) журнали;

ґ) газети;

д) збірники дидактичних матеріалів;

є) роздаткові матеріали;

є) книги для позакласної роботи;

ж) науково-популярні книжки;

з) збірники вправ, диктантів, текстів.

 

7.

Навчально-методичні комплекси (тематичні папки), які забезпечують індивідуальний та диференційований підхід у навчанні:

а) матеріали олімпіад;

б) матеріали державної підсумкової атестації;

в) моніторинг навчальних досягнень учнів з пред­мета;

г) матеріали для позакласної роботи;

ґ) профорієнтаційні матеріали;

д) методичні рекомендації щодо викладання на­вчального предмета;

є) матеріали перспективного педагогічного досвіду;

є) методичні розробки вчителів;

ж) теми творчих робіт;

з) матеріали краєзнавчого характеру.

 

8.

Раціональність оформлення інтер'єру кабінету. У кабінеті експонується:

а) національна символіка;

б) довідкові матеріали;

в) змінні інструктивні матеріали;

г) таблиці, схеми;

ґ) інструкції;

д) правила з техніки безпеки.

 

 

9.

Організація роботи щодо дотримання правил техніки безпеки (наявність у кабінеті):

а) аптечка, її укомплектованість;

б) пам'ятка з надання першочергової медичної до­помоги;

в) інструкції з техніки безпеки;

г) акт-дозвіл на експлуатацію кабінету;

ґ) журнал громадсько-адміністративного контролю;

д) журнал реєстрації вступного інструктажу з безпе­ки життєдіяльності;

є) журнал реєстрації первинного (позапланового, цільового) інструктажу учнів з безпеки життє­діяльності;

є) правила роботи в кабінеті;

ж) правила пожежної безпеки;

з) правила дорожнього руху;   

и) права та обов'язки учнів;

і) єдині вимоги до учнів.

 

10.

Нормативні документи:

а) паспорт кабінету;

б) розклад роботи кабінету;

в) перспективний план розвитку кабінету;

г) план роботи кабінету на поточний навчальний рік;

ґ) навчальні програми з предмета;

д) календарні плани;

є) поурочні плани;

є) критерії оцінювання навчальних досягнень учнів;

ж) план роботи гуртка;

з) книга обліку;

и) інвентарні книги;

і) орієнтовний перелік типового обладнання кабі­нету;

ї) книга матеріальних цінностей;

 

11.

Організація обладнання кабінету

 

 

 

12.

 

Естетика оформлення кабінету

 

 

Опис майна та документації

з/п

Найменування майна

Кільість

1

Стіл учителя

1

2

Стілець учителя

2

3

Парти двомісні

15

4

Стілець учнівський

30

5

Підставка для карт

1

6

Тюль

4×4м

7

Підставка для квітів

3

8

Шафа

3×(10630003-10630005)

9

Дошка

1

10

Карниз

4

11

Лампи

8

12

Стенди

8

13

Квіти

20

14

Дзеркало

1

15

Медична аптечка (згідно опису)1